Saturday, August 3, 2013

Entry pendek berkaitan assignment

Views
Assalamualaikum reader(s) . Finally , sampai jugak hana kat rumah ni. Fuhh, 8 hours in train , make me truly exhausted .. Serious speaking , this is the first and last I ride that train. Enough for once . Tak sanggup untuk tempuhi kali kedua,.. Apa yang terjadi dalam train tu , biarlah rahsia.... Fobia sudahh.. Lepas ni kalau nak naik pun, mesti seat sebelah-sebelah dengan member..

Back to the title,as korang nmpak entry yg selepas ini berkaitan dengan assignment okayy. Sem 1 di Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin (PTSS) DIWAJIBKAN membuat blog (hana dah ada, so, takyah buat baru) untuk mempromosikan barangan dan dijual secara online. My goshh !! It's my first time buat cmni.. What make me feel tired is , I have to submit to my lect before 10pm .. seriously , it's challenging because I never did before ,. New experience againn.. Okay, that's all for this time.. Anyway, ade tak sesapa tahu macam mane nak letak form utk ambil order , gadget newspaper , and gadget untuk buat payment ??? Really need your help guys .. *TUNJUK AJARKU SIFUU!! * semangat gittew ..

Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

No comments:

Post a Comment



 
Designed by Miraa Hussin