Thursday, January 30, 2014

Sanah Helwah BFF

Views

Assalamualaikum reader(s) . How’re you doing ?? Hope korang-korang sihat senantiasa kayy .. Hari tu merupakan birthday sorang lagi ex-classmate Hana. His name is MUHAMMAD SAFWAN BIN ZAINEL . Starting wish birthday dia masa form5. Sebab mase kitorang kenal birthday dia lepas sudah . Starting from there Hana tak pernah miss wish birthday dia. But tahun lepas Hana dengan dia bergaduh then Hana tak wish direct kat dia . Hana pass kat Irham je mase tuh.. 
Ade one thing dia pernah kate kat Hana and yang membuatkan Hana sentap tahap arwah *nasib hidup lagi dia cakap takde orang hargai dia. What the ?? ==’ Takpe lahh kan. Biar lah dia nak fikir ape pun. Yang penting ALLAH tahu segalanya . Now kitorang langsung tak bertegur . Kitorang macam tak pernah kenal. But , it’s okay . Buat apa kita nak paksa orang untuk tegur kita kann.. Pape pun , Hana happy tengok dia dah bahagia sekarang. Ohh lupa pulakk . Ni lah manusia yang menyambut ulang tahunnya yang ke-19.
.
.
.
.
And untuk kau safwan , aku mampu coretkan kat sini je kate-kate aku untuk kau . Kau pun tak ingat/ kenal aku lagi kan. Semoga kau dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki , dipertemukan dengan orang yang hargai kau dan hidup kau sentiasa diberkati oleh-NYA. And one more thing , semoga kau sentiasa berjaya dalam hidup kan. Okayy lahh . Nak cerita sampai esok belum tentu habis. Aku tatw aku org yg ke brp wish kau. But I wish Im the first *maluu
 Aku doakan kau menjadi chef yg berjaya someday even banyak dugaan yg kau tempuh,. I still assumed you're my BFF . This is the person who I talking about .
*yg pegang camera itu orgnya*

Sekian. Wassalam ..




Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

No comments:

Post a Comment



 
Designed by Miraa Hussin