Friday, November 14, 2014

Random

Views

Assalamualaikum . Hi gaisss . Kebosanan kemelandaan dah maii . 
So terpancar lah keingingan menghapdet belogg aii yg dah usang ni .
Actually tatw nak cite ape . Haha . Nmpak tak cuti2 ni idea tak berkembang.
Psal tuhh tak suke dok umah . Terperap je dlm umah .
Nasib lah takde license kalau tak dah merata alam dok mrayap nihh.
Tp aii tak merayap tak tentu hala hokehh . Just nak g jumpa mmber2 lame 
waktu zaman voke dolu-dolu . Rindu banget ama mereka .
 Tp tah dorg rindu aku ke tak ?? *kesah plak hakuh dorg tak rindu
Haaa , sembang pasal mmber voke hana teringat kt one of my classmate yg now 
tgah tggu due date nak delivery baby. Rasa mcm semalam tgok dea bersanding . 
Time flies too fast bebeh . I wondering who's gonna be the next bride/groom . 

Hope she'll be good wifey and mommy dear Nur Amirah binti Jafri .
Cant wait to see who gonna married . Hahaha . Study abroad ?
Sound cambest . Tapi ...... entahlah . Cannot think .
Aku mcm takde hala tuju plak dlm hidup nihh . 
Kena g bertapa dlm gua nihh untuk nak cari balek tujuan hidup aku nihh .
Haihh , bosan haihh dok umah ni . Nak baking oven yillek . 
Nak buat western food sume yg favvy aku based baked je sume .
Naik sebu dah aihh perut aku ngadap nasi . Bosan , meluat , menyampah tgok nasi .
Boleh nohh taqa tu ?? *mohon baca dlm loghat utara
Prctcal pun kt belah utagha. Ate bercampur laa bahasa ai .
Pehni kompom sorg pun tatw mana asal aku . Belaja merata alam .
Ni la punca . Kpala dok pening pkiaq brang2 nak beli . Nak pergi sana cemana .
How m gonna miss him while m away ?? Hana g prctcal dea dok poli ,
hana dok poli dea plakk g prctcal . Berjauhan laa sekejap ye bae .
Hope bersabar . Misi utama kita laani blaja smbil bekerja .
Menabung untuk future kita . Sabaq nohh . hehe . Love muchiee dears . Daaaa



Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

No comments:

Post a Comment



 
Designed by Miraa Hussin