Saturday, February 8, 2014

Time to go back . STUDY

Views

Assalamualaikum reader(s) . Midsem break hampir berakhir.
Tinggal sehari je lagi . Tak sabar nak balik poli.
Bukan tak sabar apa , tak sabar nak masuk kitchen .
Mesti busy dengan quiz , test , portfolio and so on.
Confirmed busy . Mengadap lappy untuk buat keje . 
No more movie .
Focus your work Hana . Give good co-operation to my group.
In shaa ALLAH . Rindu dekat kyra and miera. Huhu . 
Mesti blog ni terupdate lagi . 
Kalau sempat update kalau tak , biarlaa berhabukk . Huhu . 

Good luck to my dear for SUKIPT2014 .
Semoga awak berjaya dlam apa jua yang awak harap. 
For those blogger yang ad instagram , boleh laa follow hana .
Search iffafarhanna then you'll find me . 
Rindu nak jumpa awak . >.< . 
Org pun tatw kenapa org rindu dea.
Weird feelings. I don't know what is wrong with me.
I just know that I miss u so much. 
I takes times to tell you . 

I can't wait to meet you ! 












Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

No comments:

Post a Comment



 
Designed by Miraa Hussin