Friday, April 26, 2013

Ex SMVKK Catering Crew Batch 11/12

Views
Assalamualaikum reader(s) . Okayy first of all aku nak inform ni yang aku sebenarnya 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
RINDU GILA KAT SEKOLAH+SAYANGS AKU 
Lately aku tak tahu kenapa aku rindu sgt kt diorang . Kalau dapat jumpa aku nak peluk diorang ketat-ketat tak kasi lepas . Sebab aku ni kt sekolah tak suka jiwang bagai . Geli kak ton . Muahahaha ..
Aku menjiwang dalam laman sosial je lah . Hari tu bukak blog aya , adila , jamie semua cerita pasal kenangan diorang kt SMVKK tetap di hati gitteww ~ LEWLS . Actually , aku jealous taukk sebab aku nak cerita jugakk !! *menangis guling-guling . Bukan taknak update tapi nanti mata aku bocor . Pc plak dah lah duduk dekat ruang tamu . Someday aku akan update jugak tentang sekolah kesayangan aku tu .




Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

No comments:

Post a Comment



 
Designed by Miraa Hussin