Saturday, April 6, 2013

Seriously Terasa Dengan Kau !

Views
Assalamualaikum my reader(s) . Hari ni malam baru aku dapat online . My phone my abah pinjam cause phon dea rosak dek kerana adik kecik aku si Zhareef tu . Actually aku terasa dengan salah sorang member aku ni . Seriously selama ni aku dah banyak sabar dengan kerenah kau . Tapi aku still sabar and diamkan aje . But makin lama kau makin melampau kan ?? Ayt "AKU TAKKAN LUPA KAU" yang keluar dari mulut kau tu memang dah tak boleh pakai . Jangan berjanji if tak boleh nak tepati . Aku pelik macam mane cara kau berkawan ? Ouh , mybe dengan BESTIES kau , kau layan highlass . Then member-member lain kau buat endah tak endah je . Yess , aku dah lama perhati kau selama ni . Daripada mula aku kenal kau until now , kau tak pernah berubah . Aku nak cakap menyesal kau , aku tak pernah menyesal tapi aku just terkilan dengan sikap kau . Yes , banyak kali aku sakit hati . Tapi , aku pernah cakap apa apa ??? Tak pernah sekalipun .. Why ?? Sebab aku taknak sakitkan hati korang ! Aku rela hati aku sakit asal jangan korang . Tapi , look what I've got ?? Ini korang balas kat aku ???

Thank you so much "KAWAN" . Aku dah taknak berpura-pura depan korang lagi . Aku takde kawan pun takpe . Asalkan hati aku tak sakit . And in fact , kalau aku ni jenis suka mengungkit , dah banyak duit aku spend kt korang . Ade aku mintak balasan ?? Never !! Sebab korang kawan aku . Tapi disebabkan kawan perangai macam ni , tak guna aku nak still berkawan dengan korang ! Aku ingat aku kenal kau dari form 1 kau akan faham aku mcam mane . Sedih !!! Bukan aku yang sedih tapi KAU  lagi menyedihkan . Sebab kau hilang member yang selama ni sentiasa ingat kau ! Tapi kau BUTA !! Kau tak nampak semua tu ..Kenapa kau bodoh sangat menilai erti persahabatan ????? Tapi it's okay . Aku tak boleh nak salahkan kau . Maybe lepas kau hidup di tempat orang kau akan tahu mcm mane rasanya bestie kau berubah . Biarlah ALLAH yang balas kt kau . Selamat lah hidup kau dunia akhirat !!!

KHAS BUAT YANG KENAL RAPAT DENGAN AKU

Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

No comments:

Post a Comment



 
Designed by Miraa Hussin