Wednesday, April 17, 2013

Kenapa susah aku nak lupakan ? Kehilangan ..

Views
Lagu baru dalam blog . Haisshh , lagu sedih lagi kan . Itu je yang aku rasa . Happy tu dah macam takde dlm kamus hidup aku . Aku tak tahu apa yang patut aku buat sekarang . Aku dah kusut sangat . Ni dah kali keempat aku mimpi dia . Why must him !??!! Kenapa awk masih dalam ingatan saya ?? Saya dah tak larat awk .Situasi dalam mimpi tu pelik sangat . Tapi mesti ada scene dia pandang aku and macam ada benda yg dia nak sampaikan kat aku . Aku dapat rasa benda tu . Everyday aku tunggu dia .  Bila aku teringat kat dia aku tengok gambar pasport dia yang aku rembat dari wallet dia . Aku merenung kt teddy yg dia bagi aku . Ohmaii , terlalu banyak kenangan aku dengan dia . Sampai sesaat pun aku belum boleh lupakan dia . Salah apa yang aku buat sampai aku masih teringat kat dia ?? Memang berat aku nak lepaskan , tapi aku still tak boleh ........... Aku tak kuat . Aku harap sangat dia boleh baca blog aku ni . Saya dah penat kejar awk , jaga hati awk , jadi yg terbaik untuk awk , selalu ada untuk awk , saya sambut birthday awk , saya bagi awk hadiah . Saya tahu saya tak layak untuk awk . Saya just nak awk jadi kawan saya yang dulu . Saya tak harapkn apa-apa dari awk . Saya sayang awk lebih dari diri saya sendiri . 
Kalau sayang , tolong simpan saya dalam lubuk hati yang paling dalam. Kalau dah tak sayang , tolong pulangkan pada insan yang lebih memerlukan,
It's raining outside , i'm crying inside.when you laughing , im smiling . But when you laughing with her, guess what , i'm dying a lil bit inside dude :D
Kadang-kadang kita lepaskan si dia pergi bukan sebab kita dah tak sayang. Tapi sebab kita sayangkan dia, kita biarkan dia bahagia dengan orang yang dia sayang.
Perempuan bukan macam tisu. Bila dah guna orang buang . Bila tak guna , dibiar melayang .
Lelaki ini manis mulut penuh rayuan.Perempuan pula mudah cair dengan pujukan. 
Lelaki egonya tinggi, perempuan rajuknya tak bertepi. 
Berhenti menangis untuk hati yang tak sudi . Tapi bangkitlah untuk hati yang sedang menanti
 Benar jodoh ada di mana-mana. Kumbang bukan seekor, Bunga pula setaman . Tapi cinta pertama tak sama dengan cinta kedua ,ketiga dan seterusnya.
Saya mungkin tak sempurna seperti perempuan yang awak pernah cintai. Tapi sementara tunggu kesempurnaan saya , mungkin awak boleh belajar mencintai saya ?
Kita selalu minta kebebasan dalam perhubungan . Sampai kita tak sedar kebebasan yang kita minta itu adalah perpisahan. 
Perempuan yang hebat tidak akan menangis untuk lelaki . Tapi perempuan yang baik akan menangisi sesuatu perpisahan.
Saya paling sedih bila tengok orang yang saya sayang berdamping dengan orang lain. Saya memang tumpang gembira jika awak bahagia dengan dia , tapi akan lebih gembira jika orang itu ialah saya :(

Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

1 comment:

  1. Sampai sekarang aku takboleh nak lupakan.. bukan aku sengaja macam ni.. sampai turun mendadak berat badan aku

    ReplyDelete



 
Designed by Miraa Hussin