Tuesday, April 23, 2013

Saya Nak T-Shirt I Love Korea Dari Uzairothman.com

Views

Assalamualaikum and annyeonghaseyo reader(s) . Jom join give away ni di www.uzairothman.com .Tengah-tengah malam tak boleh tidur pulak , tetibe nampak contest ni . Terus on lappy mulakan misi . Pheww , second time join GA ni . Cam berminat pulak dengan contest abg uzair ni. He's back from Seoul , Korea .
.
.
.
.
.
.
.

Nak join contest  ni klik SINI 



Why aku berminat dengan baju I LOVE KOREA  ?? 
 Aku ni memang gila t-shirt . Suke buat koleksi . Nak nak yang susah aku nak dapat kan . Bila susah dapat memang aku sayang lah kan . Orang nak pinjam meman tak kasi punya . Korang join lah . Mane tahu boleh menang . Sementare tu boleh promote blog korang okayy . I LOVE KOREA . Abg Uzair , hope saya menang ! Aminn ..Nanti pergi melancong bawak saya pulak . Kehkehkeh





Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

No comments:

Post a Comment



 
Designed by Miraa Hussin